Wine in Moderation Day: “De mooiste wijn? De wijn die je bijblijft.”

Wine in Moderation kondigt de tweede jaarlijkse internationale Wine in Moderation Day aan om gematigd en verantwoord drinken te promoten

Voortbouwend op het succes van de eerste editie van vorig jaar, kondigt Wine in Moderation met genoegen de tweede jaarlijkse internationale Wine in Moderation Day aan, die op 8 november over de hele wereld zal plaatsvinden. Dit wereldwijde initiatief gaat verder met het campagnethema: “De mooiste wijn? De wijn die je bijblijft“, gericht op het stimuleren van verantwoorde en gematigde wijnconsumptie.

Op 8 november worden wijnliefhebbers wereldwijd uitgenodigd om mee te doen aan het vergroten van het bewustzijn ten aanzien van het verantwoord genieten van wijn. De Wine in Moderation Day wordt georganiseerd door de WiM Association en heeft als doel om consumenten en wijnprofessionals te betrekken bij verschillende aspecten van wijn en wijnbouw, om zo de waardering voor de cultuur en geschiedenis van wijn te bevorderen en tegelijkertijd bewuste drinkkeuzes te stimuleren.

De kernboodschap blijft onveranderd: wijncultuur draait om bewust genieten, maar ook weten wanneer je beter even niet kunt drinken. De campagne benadrukt dat het echte genieten van wijn voortkomt uit het creëren van memorabele momenten en het bevorderen van matigheid, zoals vastgelegd in de zin: “De mooiste wijn? De wijn die je bijblijft.

Sandro Sartor, President van Wine in Moderation, merkte op: ” Na de succesvolle eerste editie van vorig jaar, zijn we verheugd om deze belangrijke campagne te vernieuwen met de tweede editie van de Wine in Moderation Day. Ons doel is om onze langdurige missie te versterken om wijnprofessionals en consumenten in staat te stellen om verantwoorde keuzes te maken. Hoewel we het hele jaar door matiging aanmoedigen en willen dat al onze consumenten dit onthouden elke keer dat ze van een glas wijn genieten, vinden we het een goed idee om het concept van verantwoord drinken op één dag te vieren: wijn begrijpen en waarderen op een manier die de ervaring verbetert en blijvende herinneringen creëert – die u kunt onthouden. We moedigen iedereen aan om zich bij ons aan te sluiten om deze boodschap van matiging en verantwoordelijkheid te verspreiden.”

De campagne loopt gedurende de tweede week van november.

Voor meer details over de campagne, bezoek onze speciale webpagina en volg ons op Instagram , LinkedIn en YouTube .

 

Misschien vind je dit ook interessant: